fredag 27. februar 2009

SKINDEEP av Toecket Jones ;-D


Rhonda fra Johannesburg er forelsket i Dave. Han vekker følelser i henne som hun aldri har kjent før, hun blir mer og mer forelsket, selv om Dave ikke alltid er like enkel å være sammen med, gir hun han en sjanse, og kaster seg inn i et forhold. Rhonda har levd et beskyttet liv, uten å reflektere over apartheidsystemet, men hun skjønner at Dave skjuler noe for henne. En dag får hun vite hvorfor han ikke vil dra til Cape Town eller snakke om bakgrunnen sin, men hvorfor?
Jeg synes selv at boka var veldig bra! Den var skikkelig spennede, og jeg kan si at det er den beste boka jeg noen gang har lest, og det er mange ;-)

2 kommentarer:

  1. Virker som det er en spennende bok:)
    Hva var det som gjorde den bra?

    SvarSlett
  2. Jeg har også lest den. Syntes ikke boka traff meg like bra som den gjorde for deg. Syntes boken var treg og veldig kjedelig egentlig.

    SvarSlett